Måndag

Okej... Jag ska försöka dra ner på kolhydraterna igen. Sist jag försökte gick det inte speciellt bra. Jag kunde ha hållt mig ganska bra under dagen men tillslut fick jag sånt sötsug så jag var bara TVUNGEN att stoppa något i munnen. Nu i efterhand har jag hört att det ska vara ganska vanligt. Så, jag gör ett nytt försök. Jag skippar inte dom helt - nej, jag ska bara försöka dra ner på dom. Vi får se hur det går denna gången - Wish me luck.

Såg ni matchen igår?! Tjoohooo - Grattis till Spanien! Bra kämpat. Dom var värda att vinna. Tyckte Holländarna körde lite fult spel faktiskt. Haha sedan när blev jag fotbollsintresserad? Äh, det var kul faktiskt :)
Är det inte lite läskigt att den där bläckfisken har kunnat förutse vinnarna gång på gång? Jag fascineras av sånt.

Antar att ni heller inte missade ovädret som drog över oss igår? Tihi - VÄLBEHÖVLIGT, men var det tvunget att komma precis när jag skulle cykla hem? I bara shorts, linne och flipflops. I lördags när jag skulle hem hade jag tagit med mig strumpbyxor att ha under shortsen, och en kofta - ifall de skulle bli kyligare mot kvällen, men vilken tropisk värme vi hade då! Så, igår tänkte jag att jag inte behövde bry mig om det. Regnet var iaf väldigt ljummet - kan ju inte påstå att jag frös, och det var nog inte helt obehagligt heller.

Nu är lunchen nere i magen - sallad och kyckling ;) Dags att göra sig klar för jobb, hinner kanske med något mer innan det är dags.

Vi hörs.



MUMS !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0