Sooommaaar!!!

Jag tror att detta är första året på iaf jävligt många år som jag faktiskt är glad över sommaren. När alla andra längtar så brukar jag få ångest, ni vet den där bikinipressen, och alla andra saker som man hela tiden har i bakhuvudet. Men detta året njuter jag faktiskt. Dock blir det inte massa strandvistelse för min del eftersom mina tabletter inte tillåter solen i den bemärkningen. Kanske går det hand i hand. Jag önskar ändå att jag fick sola mitt bleka skinn och vara lika solbränd och snygg som alla andra! Men lite färg får jag väl ändå... :)

Denna förmiddagen har jag tillbringat med Yvonne. Vi har promenerat i pildammarna, chillat på en parkbänk och även hälsat på Narre över en kaffe på Cake it! Hur mysigt och spontant som helst :)

Nu ska jag se om jag kan göra lite nytta här hemma. Senare i eftermiddag blir det jobb.

Helgen ligger på vänt med massa festligheter.

Enjoy life !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0