I keep dancing on my own

Jag behöver tips på ett bra prisvärt puder och även var man kan handla det.

Fått massage idag. Så välbehövligt. Varit trött och seg hela dagen och bara slappat. Även fikat med Linda och Karim.

Somebody said you got a new friend
Does she love you better than I can?
There's a big black sky over my town
I know where you at, I bet she's around
Yeah I know it's stupid
But I just got to see it for myself

I'm in the corner, watching you kiss her
I'm right over here, why can't you see me?
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
I keep dancin' on my own



Kommentarer
Postat av: veronica

Jag vet ej vad du eller andra tycker men jag gillar faktiskt HM egna puder, det köper jag och det är mycket prisvärt :-) (50 kr)

2010-07-28 @ 09:46:03
Postat av: ann

Finns Make up store i Malmö. Vet genom en annan blogg att dom är enormt duktiga på problemhudar.

2010-07-28 @ 10:16:34
Postat av: sally

Tack :) jag har ägnat en tanke åt make up store. Men det är dyrt. Förhoppningsvis värt det. Köpte en ögonskugga där som är såå dryg, haft den flera år. Hoppades få förslag på något jag kunde hitta hos kineserna. tihi ;)

2010-07-29 @ 00:40:37
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0