I could really use a wish right now

Hej vänner!

Eclipse var UNDERBAR! Fan vad bra dom filmerna är. Efter denna filmen var jag dock speechless. Tankarna for genom huvudet, önskan och längtan, samtidigt som jag inte tänkte eller kände alls. Ni som inte sett dom, ni måste verkligen göra det!
Fick träffa min Jän också och vi käkade planka på mando innan bion. Mysig söndag med andra ord.

Igår jobbade jag 7.30 - 17. Helt perfekt tid, jag är verkligen den som uppskattar att få jobba dagtid eftersom det händer så pass sällan. Man hinner med sitt sociala liv på ett annat vis. Efter jobb åkte jag till friskis och körde ett kibox pass med Jessica och sedan bar det hem för en dusch och sedan lite umgänge med Anna och Pernilla. Somnade gott i Pernillas knä när hon låg och pillade mig i håret, tihi, vilken vän man har va?! <3

Idag har vi vinkat av min älskade kuss på kastrup. Hennes 5 månaders äventyr i Australien börjar nu. Jag kommer sakna henne, hon är bara så himla bra. En go tjej med fötterna på jorden, någon jag vuxit upp med som en syster och som man alltid kan anförtro sig till. Jag älskar dig Cindy och önskar dig allt det bästa!

Kvällen har spenderats på Malmödansakademi - Zumba och därefter salsa. Kuligt! :)

Har inte orkat ladda över mina egna bilder från helgens bravarder så laddar upp några jag hittat hos andra:


Carina och mamma på Elyseé


Martin och Cindy på Elyseé


Mormor och morfar på Elysée


Jag på utflyttningsfest


Lite folk på Cindys avskedsfest


Jag och Flisan på Cindys avskedsfest


Vill ni följa hennes äventyr kika in på; http://cindydownunder.com/, men glöm inte titta in här hos mig ;)

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0