Hot and wet

OMG vad varmt det har varit idaaag!! Jag kan meddela er att jag hade endast bh under min kockrock, och rocken klibbade så skönt mot mitt skinn. Blööö! Alla kunder kom in och påstod att det var så svalt och skönt här inne hos "oss", men inte ens våra kylar pallade värmen. Haha, idag hade jag verkligen bara velat ligga och slappa i en pool, helt kravlöst och bekvämt. Whatever, helt ovesentligt. - Hur det nu stavas? Jag kan iaf säga att inte ens efter 4 dagar på festival önskade jag en dusch så mycket som idag! Det säger nog en del iaf.

Vill passa på att tacka alla mina arbetskamrater som gör jobbet så mycket roligare. :)

Jag tänkte inte skriva så mycket mer nu utan lägger upp lite bilder som jag laddat in på datorn.

 
En trött kille


En glad mormor


Kusin och morfar


Matilda, Martin och Cindy


Hade jag vetat vad han heter hade jag skrivit det och Carina


Jag och Linn (vi matcha varann)

Nää, nu blev jag sådär trött igen... Fler pics en annan dag.

Puss

Darling, you give love a bad name

Kommentarer
Postat av: Carina

Han heter Leif!

2010-07-11 @ 10:21:27
Postat av: Cindy

Tänkte precis skriva samma sak som mamma, men hon han före, roligt var det i alla fall!

2010-07-12 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0