Hey, just kick it!

Underbara helg, och den är inte slut än.

Uppdatering:

I fredags började dagen med en tur till hököpinge för att fika med mammi och hennes arbetskamrat. Efteråt tog jag mig bort till gymmet för att daska upp mig och försöka komma igång igen efter ca 1 ½ veckas uppehåll. Jag är nöjd, konditionsmässigt hade jag inte tappat så jätte mycket, blev 25 min jogging på bandet. Däremot kände jag att styrkan försämrats pretty much och ja, jag hade träningsvärk igår. Men det sitter faktiskt jävligt fint!
Fredagskvällen bjöd först på ett besök på Elyseé med hela tjocka släkten. Cindy åker till Australien på tisdag så vi hade lite avskedsmiddag för henne.
Efter maten tog jag mig vidare till lugnet för utflyttningsfest för tjejerna. Man kommer sakna allt galet som hänt på lugna gatan 70 under tiden man hängt där.

Lördagen vaknade jag aningen torr i flabben av allt rödvin som slunkit ner kvällen innan. Men på med kläderna sen hämtade Kim och Alva upp mig och vi åkte till Foteviksmuseet i höllviken där det var vikingamarknad. Tog oss även en lunch inne i höllviken och strosade runt i det fina vädret. Supermysigt och kvalitetstid med en kär vän. :)

I gårkväll hade vi avskedsfest för Cindy i Glostorp. Riktigt trevlig kväll med massa gott sällskap. Vet inte om kvällen slutade helt som planerat - men egt så hade jag kanske heller ingen direkt plan. For good or for worse, I don´t know :)

Nu väntar jag iaf på att bilen ska ta mig hem så att jag kan få borsta tänderna. Blir antagligen Svedala marknad med mammi, gustav, sandra och carina. Senare i eftermiddag är planen käk och eclipse på bio!

So long.


Jag och Alva (kims dotter) på vikingamarknaden igår.



Kommentarer
Postat av: annette

sån liten sötnos

2010-07-04 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0