Doh

Måste. hitta. mina. cykel-nycklar!

Kommentarer
Postat av: Ann

Om man alltid lägger sådana saker som nycklar och annat viktigt på samma ställe alltid så behöver man aldrig springa och leta. Kan du inte ha en skål på byrån i hallen där du lägger dom i. Kram PS. Jag har inte glömt vår suchidate DS.

2010-07-22 @ 06:50:19
Postat av: sally

Grejjen är att jag alltid lägger dom på byrån. Det här med skålen var en bra idé. Sist jag använde cyklen var när jag cyklade hem från vår after work och då var jag lite rund om fötterna. Hittade inte nycklarna så fick låna mammas cykel i tisdags och mormors cykel igår. MEN, NU är dom återfunna :) :) Jag ska nog inskaffa en skål, eller ett nyckelskåp... Puss

2010-07-22 @ 08:33:15
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0