Det är bara en fasad

Cykelnycklarna har hittats.

Igår brast det, verkligen. Bägaren rann över. Det är fan inte kul längre. Jag kvävs. Jag måste hitta ny styrka och inspiration.
Jag vill så mycket, fast jag inte vet vad jag vill, jag kan inte fast att jag vet hur man gör.

Igårkväll begav jag mig till Cuba café efter jobbet. Turned out to be a good night. Torsdagar är den nya inne grejjen vet ni ;) Igår blev det dock inga strawberry daquiries, vin gällde denna gången.

Idag kom min Anididi med frukost och vi fick umgås lite på egen hand för en gångs skull ;)
Läkarbesök och sedan träffade jag min gudmor Eva. Satte oss på coffee house på lilla torg och drack något milkshake liknande smoothie och därefter tog vi oss en shoppingrunda. Jag kom hem en klänning, ett par haremsbyxor, en bolero, en kofta och en present rikare :)
Aftonen bjöd på grill och mys i Glostorp med massa nära och kära.

Jobbehelg framför mig, ser verkligen framemot den - not. Lite ångestfyllt, men det känns bättre när man väl är där. Hoppas jag har bra kollegor runt mig, då blir jag glad.

tell me when the kiss of love becomes a lie
that bears the scar of sin too deep to hide
behind this fear of running unto you
please let there be light in a darkened room
 



Jag och mamma på svedalamarknad 4/7 -10

Kommentarer
Postat av: Cindy

Naw men lilla vännen. Har det hänt något speciellt på jobb? Finns det något annat du kan tänka dig? Vet hur det känns när man vill ha förändring men inte vet hur förändringen ska ske. Du är absolut inte ensam om att känna som du gör!

Du har ju vänner och familj runtomkring dig =)

Saknar dig kusin! <3

2010-07-24 @ 14:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0