Vissa är föralltid

Det blev aldrig bio igår. Traskade bort till sf efter jobb och därinne var helt bombat med folk! well weell.. ställde mig i en av de sjukt långa köerna och väl framme och ska köpa mina biljetter får vi stol 1-3 på första raden på Royal. "eeh, jag köper inte dom, men du får reservera dom till mig." Poppis med bio dåh! Nepp nepp, vi sket i det och får ta det en dag längre fram ist.

Var en runda på dansen och sen blev det film här hemma :) L.a gigolo. Den var bra. Elr, helt okej. Får 3 av 5 toast! Haha! Köpte Björn Gustafssons "ett livsverk" innan jul som vi också sneglade igenom där han ger toast betyg. Superkul med tummen upp och ett stenansikte. Äh ni lär inte fatta om ni inte sett den.

Nu tänkte jag vila mig ett tag och sedan ska jag till dansakademi. Reggeaton/Dancehall ikväll and I like it.
Klä er för det blir många minus nu!

Du är bra

Kram



Dagens bild: Jag och Tess på SRF. Blev nostaligisk när jag satt och
bläddrade bland mina bilder. Lyckliga med livet trots regnet i väntan
på Lita Ford!



Vissa är föralltid.

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är fan wonderbaaar <3

Glad att du finns i mitt liv!!!

2010-01-07 @ 18:32:47
Postat av: Ann

Sorglösa flickor :-)))

2010-01-07 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0