Stjärnan

2 veckor fullbokade med massor, framförallt jobb och dans. Men det är bra. Nu är jag ledig från jobb i iaf 3 dagar och helgen ägnas åt Malmö dansakademis dansshow på Palladium! :) Det kommer bli bra! Där är fortfarande fåtal platser kvar så tveka inte att köpa din biljett. 2 timmars underhållning fyllda av dansglädje. Jag menar, hur ofta är du på dansföreställningar egt?

Imorgon mina vänner, byter jag telefonoperatör och kör på comviq, eftersom de flesta har det. Kommer ha kvar mitt gamla nummer :)  Har varit trogen Halebopkund de senaste 4 åren, men är ju ingen som har det längre. Så nu ska ni inte gnälla om att det är dyrt att ringa och messa ;)

Häromdagen såg jag Avatar i 3D på bio :) Den var bra! Men någon mer än jag som fick lite ont i ögonen under filmen? Kanske för att jag var trött, elr för att man var ovan och ansträngde ögonen. I don´t know. Det var iaf en bra kväll.

Ge mig inte fingret för jag tar din hand.

Försök att fokusera på det positiva, allt det som är bra runt omkring. Man mår mycket bättre och blir mycket gladare då. Man ska vara tacksam för det man har. Men man vill ju alltid ha mer...


Lovely:



Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one



Kommentarer
Postat av: Elika

Du är flitig som en arbetsmyra ;)

Lycka till med dansen nu i helgen.

2010-01-15 @ 08:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0