Minus me

Jag vill julmysa igen, mer. Jag vill att december ska vara i 2 månader, vi kan stryka någon av de andra 3 första. Så tomt när allt pynt tas bort. Kallt och grått. Inget värmande i ensamheten.
Min lilla jul jag åstadkommit här hemma ska få fortsätta vara kvar, iaf ett tag till!

Blev en mysig kväll i goda vänners sällskap igår. Jätte god middag och efterrätt, därefter spel. " Hahaha, Lina sitter där och kan egentligen alla svaren, sen sitter Sally där och kan ingenting, och ändå lyssnar Lina på Sally så att ni får fel!" Haha jag kunde viisstååå! Räddade oss flertalet gånger. Litteratur var dock inte min starka sida.

Känns lite i kroppen från dansen igår.
Idag blir det bara övning i 2 h, sen jobb i eftermiddag. Efter det lär jag gå hem och decka! Har inte hämtat mig från nyår än. Behöver sova uuut!


Kommentarer
Postat av: Ann

Man kan göra det mysigt utan julpynt.

2010-01-03 @ 10:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0