Lovely

Jag har haft en underbar showhelg. Verkligen! Jag är så himla nöjd. Träffat massa goa människor, hur trötta vi än har varit så har vi kämpat tillsammans, skrattat tillsammans och gjort en skit bra show tillsammans. Som jag sa i avslutningstalet vill jag tack vår älskade Bella som ger oss denna möjligheten. Vi är dina verk.

Idag har jag bara degat hela dagen. Mest hängt med Ann men också träffat min älskade lillebror, mamma, annette med flera. I like it.

Tänkte bjuda på massa bilder från helgen, obs det är andras bilder jag lägger upp:


Backstage


Jag och Emelie


I logen


haha backstage


On stage - work koreografin


Work


Sway


slängkyss på sway


sway


Get sexy


Get sexy


Reggeaton/dancehall mix


Reggeaton/dancehall mix


Reggeaton/dancehall mix


Kommentarer
Postat av: ann

Ja här kom dom rätta kommentarerna till bilderna, ha ha ha.

2010-01-19 @ 07:12:41
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Elika

Inte lika HOT på denna bild,men om bilden är från i år då har träningen gett resultat.

2010-01-19 @ 09:33:02
Postat av: Pillert

Fan vad snygg du är bammis <3

2010-01-19 @ 16:29:53
Postat av: Sally

Tack Pillert! <3

2010-01-19 @ 20:44:31
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0