I believe

På något sätt har detta varit en underlig dag. Det har inte varit en dag som alla andra...


Ett par oväntade incidenter. Men de är positiva.


Ibland behöver man bara släppa sin stolthet.


För, vad jag kan minnas, första gången i mitt liv, uppskattar jag att jag inte vet vad som händer härnäst.
Läskigt med bra. Man är utan förväntningar.

Jag insåg också att man kan aldrig få tillbaks det man en gång hade. Vad gäller allt. Folk förändras. Förhoppningsvis är det bra. Vi blir inte "misslyckade".

Vi har mognat. Vi har gått vidare. Nya saker väntar oss.


---------------------------------------------------------------------------------------------

Jobbat, varit på möte och sedan horns up. Faster pussycat, EnuffZ`enuff och Dirty Passion. Gillar sångaren i Dirty Passions röst.  Enuff var rätt bra men Pussycat var inte alls vad jag hade förväntat mig. Okej de är oldies nu men. De hade iaf kvar rivet i rösten vilket vi gillar. Antar att det är all whiskeys förtjänst.

Ögonlocken väger bly. Trillar i säng nu.

PS. Jag har fortfarande dille på kanelknäckebröden, YUM! DS.


Kommentarer
Postat av: ann

Kul att din dag blev bra. Nu skall jag i väg till jobb sen skall jag och Nettan köra och hämta Minnea som skall vara hos oss hela helgen :-). Vilken dag vill du äta med oss.

2010-01-29 @ 07:03:04
Postat av: Sally

Funkar lördag?

2010-01-29 @ 11:47:02
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0