Fan Fan Fan !!!!!!!!!

Inte igeeeeeeeeeen

Alltså det känns verkligen som lyckan endast får stanna ett par dagar, sen blir man nerplockad på jorden igen. Fan vad jag överdriver. Det hade kunnat vara så mycket värre. Men ibland känns det så.

Allt har varit frid och fröjd sedan i fredags vid middags tid. Ikväll går jag till bilen med 2 fulla kassar, parkeringen är helt tom, vilket aldrig händer och jag fattar direkt att något är fel. Kollar på skylten. "Ej parkeringsmärket" 18-22 20onde varje månad. FÖR HELVETEEEEEE!!! Yes mycket riktigt, där satt en bot. Jag blir galen. Jag vet att det inte är hela världen men jag kan inte låta bli att bli så sjukt irriterad och få det att kännas som att världen är påväg att gå under. Tankspridda, ouppmärksamma slösiga jag. AAAHHH!!!


I en av kassarna låg gurka och dippa, för nyttighetensskull, men tror ni inte att jag hittade chips på översta hyllan i mitt skafferi? Joho de fick dämpa sorgen. Elr tällfälligt, det hjälpte ju inte, boten är inte betald än.

Telefonsamtal med världens bästa vänner dämpade sorgen :)
Nu är jag lite glad igen, dags att krypa till kojs.

Ge mig twilightfilmerna och en famn att krypa upp i.



Här får ni denna bilden igen, bara för att den blev så snygg:






Kommentarer
Postat av: annette

stackars dig titta nogaframöver harmati kylen som du kan tamed till jobb kram mamma

2010-01-21 @ 05:54:02
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0