ZzzZZzZ

De senaste dagarna har jag inte gjort ett skvatt, typ. Jag hade kunnat göra så mycket mer men.. näää.. Det kan vara skönt att bara få ladda om batterierna också.
Igår var jag hos mormor och morfar för en liten fika. Hämtade lillebroren på dagis och hade honom här en stund. Kvällen begav jag mig till friskis för att spendera några timmar där och få kropp och själ att må bra.
Och vad har jag gjort idag... slappat. Dator, telefon, dator, tv, telefon, dator....och sovit en timme nu på eftermiddagen. Oui. Efter några omständigheter blir det inte rammstein ikväll, men jag överlever. Blir istället ett jätte roligt aerobic pass på friskis, kanske kör jag något mer, och sedan morfars hemmalagade pizza. Det är den bästa!

*gäsp*

Nä om man skulle borsta tänderna och på med träningskläderna. Diska kanske också hade varit en idé...

Man hade kunnat kalla henne livsnjutare.

Jag gillar fortfarande snön. Det är gråa månader, men dom är så mycket ljusare med snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0