Live and let die

Någongång under natten har jag dragit på mig en förkylning som heter duga. Men sånna har man ju överlevt förr så varför skulle det vara skillnad denna gången. Är bara jobbigt att man måste dra ner på sin fysiska aktivitet. Det slår aldrig fel heller, just när man är påväg till toppen, blir man nerdragen igen. Men jag är inte bitter. Har ju haft en helg/natt utöver det vanliga. Jag menar det är inte varje helg man åker ut till en scoutstuga kl 4 på morgonen, mitt ute i ingenstans (Torna Hällestad), för att basta och dricka rödvin ur en bag in box. Men nice är det.

Egentligen var det jobbehelg men hade tagit semester för vi var bjudna på en helhelg i hörby hos Gustavs kusiner. Stackars lillebroren fick dock nära 40 graders feber i fredagskväll så vi fick ställa in. Tråkigt och synd om mitt lilla hjärta. Men som jag nämt innan så finns det alltid saker att fylla kalendern med i denna damens liv.

Vill också tacka världens bästa dansskola - Malmö Dansakademi, för en otroligt trevlig helg. I lördagskväll blev vi bjudna på middag och massa dancebattles med gänget :) We like it, we like it aloot. Ikväll har vi återigen varit där för att köpa och titta på dvd-filmen från vår dans show vi hade på Palladium för ca en månad sedan. Smack that all on the floor.

Vi har kirrat SRF-biljetter!!!!!!!!!!! Jag, Tess och Sojjen. Är det fler som är sugna på att hänga med så tveka inte :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0