The way you make me feel

Ibland råkar man vara nöjd med tillvaron.

Var seg i förmiddags och ville bara vara hemma och slappa.. Gå och småpilla och fixa. Tur är att man har så bra människor i sin omgivning som kan få en pepp igen :)

Jag städade mitt datorbord OCH tangentbord imorse, nu funkar knappt enter-knappen. Whyyyy?!

Blev frukostfika hos Ann sen hängde jag där hemma. Trött i kroppen - träningsvärk = bra! :)
Jobbade några timmar sen träffade jag tjejerna och vi jobbade vidare med vår koreografi. En refräng klar :) weeiii!

Hoppas på en bra morgondag - sen är det fanimej helg. FRI HELG!!!!! :) men denna damen är ändå aldrig fri. Planer - oh yes :)


Jag saknar att träffa mamma och lillebror <3



Oj vad stor bilden blev :S

Kommentarer
Postat av: ann

Stor bild men ack så fin

2010-02-11 @ 08:37:57
Postat av: Sally

tack så mycket Ann

2010-02-11 @ 21:04:03
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0