Stop visit my mind

Missförstå mig inte, men idag är en sådan dag när jag hatar att jag ska jobba helg. Ja, det är då man tjänar dom goaste pengarna och jag har oftast inget emot det. Men ibland. Och idag.. Men det går säkert över tills imorgon. 9.25 - 20.15. Det finns ingen ogilla knapp här, så det är bara till att gilla.

I förmiddags intog jag frisörstolen en stund. Lite ljusare slingor och bort med det slitna = bra.
Middag hos mammi och sedan har kvällen spenderats på Malmö Arena - kollat hockey, Malmö vann med 3-0 :) Goood shit!

Kan jag önska, bara lite? Kan det uppfyllas? Varför inte?

Imorgon borde jag bryta mönstret. I need it. Vi får se om jag orkar.

Stop visit my mind

Jag älskar min lillebror, Gustav Hemby.


Kommentarer
Postat av: annette

vade det du önskar?

2010-02-06 @ 07:53:06
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra arbetsdag trots allt.

2010-02-06 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0