Snön ligger tjock på gator och torg

Yes, förkylningen är ett faktum. Jag kan inte påstå att jag gillar den precis. Hoppas den bara är här för ett kort besök.

Igår hade vi himla kul på jobb :) Så underbart att ha ett jobb där man trivs.

Sitter här med en tom frukostskål framför mig, innehållet är i magen :) Har återgått lite motvilligt till müsli och youghurt. Varför var det ingen som informerade mig om hur mycket SOCKER kanelknäckisarna innehöll? My God! Trodde jag kunde äta dom hur mycket jag ville men chi fick jag. Och nej, jag hade faktiskt inte en tanke på att dom innehöll socker.

Jag har nog inget direkt att skriva idag. Ska ta tag i denna dagen med. Någonstans under dagen var det tänkt att  jag skulle trycka in en hälsopromenad. Jag har bara inte riktigt hittat var den ska få plats. 

Nepp, hurry hurry, jobb om en timme.......... 
osminkad nyduschad.. iiih, verkligen hurry hurry.





Kommentarer
Postat av: ann

amen sally, vad tror du dom är så goda för. Det finns inget nyttigt som smakar så gott

2010-02-23 @ 14:30:08
Postat av: Elika

Även om kanelknäckisarna innehåller socker så är de inte totalt onyttiga för det!!!

I viktväktarvärlden är ett sådant knäckebröd värt 2 propoints,vilket INTE är så mycket.

Ät dom,frossa inte dom;)

2010-02-23 @ 20:06:42
Postat av: Sally

men att klämma ett sånt packet på sådär 2 - 3 dagar är nog några points för mycket?

2010-02-23 @ 23:44:22
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0