Livin' the life I was born to live

Jag har haft en super helg. And I needed it :)

Fredagen var nog en ganska upp och ner vänd dag egt men när kvällen tog vid blev det vin, ost och tilltugg i underbart sällskap.
Lördagmorgon drog jag mig ganska motvilligt mot friskis men väl där körde jag järnet. Skit kul. Seg i kolan som man var sov jag en stund på eftermiddagen efter en maskins tvätt. Middag i Glostorp och kvällen bjöd på party hardy :)
Till frukost denna söndagsmorgon åt jag Moas hembakade bröd - YUUM säger jag bara.
Jag, mamma och Gustav var på bio och såg Prinsessan och grodan, mys :)
Annars har jag tagit det jävligt passivt idag i trevligt sällskap. Spelade något geografispel, och det kan jag behöva - visst Aadrian? :)

Det är bra.


Lite bilder från helgen, resten åker upp på bilddagboken - Sallypard


 
Jag med min bag in box väska. Gott vin i snygg förpackning. 5 toast - kanonkul!



yeeey :)



Anniiddididi



Nuss och jag



Puss



Hah! Fick honom på en bild.



Glad kille i biosalongen



hjärtadig



Tog 3 bilder på mammi men blixten svek oss på alla - men hon är fin ändå, vår mammi <3




Kommentarer
Postat av: jessica

tack för i lördags, galet roligt=)bi får göra om d snart^^



haha, trodde aldrig man skulle se alex äta sånt=P

2010-02-15 @ 06:55:19
Postat av: ann

Kul att helgen blev lyckad. Kram

2010-02-15 @ 06:57:54
Postat av: Sally

absolut :) hihi men man får lov att ha EN ätar dag ;)

2010-02-15 @ 10:03:30
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0