It´s complicated

Dagen turned out to bli bra. Härlig svengelska, men inget klår Tinas " - no, you pay it in the kassa..." mitt mest bara blev så, orkade inte tänka och översätta. Fingrarna styr. Mhmm. I mörkret får man känna sig fram...

Well, ett återbesök i frisörstolen, la i lite fler ljusa slingor. Skit bra och roligt aerobicpass för Martin på friskis och sedan körde jag faktiskt stationsjympa passet med. Huuuh! Men stationen var kämpig. Men bra. Lyckades även dänga knäet i en skivstång vilket resulterade i ett liitet blåmärke och en liten droppe blod. Haha! Det ska visas att man kämpar. Egentligen är jag bara klumpig, försöker bara förvränga det.

Well well svettig och nöjd går jag in i omklädningsrummet och checkar mobilen : Var möter vi dig innan bion? Ehm vaa skulle vi på bio trodde inte det blev av.

Sally Rally hem, dusch, nytt smink kläder och iväg. Och jag hann. Med hyffsad marginal. Och hade en riktigt trevlig kväll. Såg "It´s complicated" den var riktigt bra och rolig :) Skrattade rakt ut i biosalongen flera gånger. Sist jag minns att det var så var när jag såg "the 40 year old virgin" på bio. Första gången man såg den skrattade man så högt, bara rakt ut. Alla gjorde det. Det var kul.

Detta behövdes :)

Jag lägger till riskake-smulor till listan över vad mitt tangentbord innehåller... Blir så irriterad när hela riskakan bara faller sönder. Haha! Men vad fan ska man göra. Får väl fram med dammsugaren imorgon...

Nighty night


Kommentarer
Postat av: ann

Låter som du har kaos in the head sometimes, ha ha

2010-02-10 @ 06:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0