Hey hey hey , goodbye

Igår fyndade jag 2 par nya skor. Snygga och till ett bra pris. Imorse hoppade jag ivrigt i ett av paren och hade en liten promenadssträcka på ca 10 min framför mig. Efter 5 min kände jag hur ont jag hade i trampdynorna. Fick såklart traska vidare. Mer ont.. mer ont. Måste traska vidare. 2 h senare får jag äntligen ta av mig skorna. Blåsor på trampdynorna, mest på vänstra. Attans!!
Såklart köpte jag två par också, ett par svarta och ett par i beige.
Blir väl till att köpa ett par rejäla sulor att lägga in.

Känns som jag får hoppa över löpbandet idag. :(

Liten vårkänsla väcks,  Solen lyser, fåglarna kvittrar och snön ligger tjock. Mysig vinterdag. Jag gillar det.

2 februari.

Hoppas det blir bra. Lite velig är jag ju såklart. Muskel och ledvärk kan förekomma, dra därför ner på intensiv fysisk aktivitet. Neej :( Vad menas med intensiv? Ordets innebörd förstår jag ju men var går gränsen? Min gräns eller deras? blöö. Hoppas det inte skadar en längre fram. 

hmm..

Jag vill för att det ska bli bra. På lång sikt. Hoppas man klarar sig utan biverkningar!





Na na na na hey na na na na hey hey hey hey goodbye


Kommentarer
Postat av: annette

du fick ju inga förragången så det ska säkert gå bra denna gången med puss mamma

2010-02-03 @ 13:57:25
Postat av: Sally

Jag hoppas verkligen det :) Ni får hålla koll på mig så jag inte begår något självmord :P

2010-02-03 @ 22:23:01
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0