...and it´s all because of you

Jaa! Jag är nästan helt av med förkylningen nu. Lajkilajk.

Sitter och lyssnar på Ne-yo. Han spelade här i Malmö igår. Synd man inte var där. Förutom att jag gillar den mesta musiken han gör, så tänkter jag på min Tildebabe. Hon brukade spela hans musik när vi gick i gymnasiet. <3

Fick kört ett spinnigpass tidigare idag. Behövdes svettas ut alla skit man haft i kroppen. Har till viss del haft ganska dålig inställning till spinning tidigare men idag kände jag verkligen bara för att svettas och det var verkligen nice. Hade ju inte tränat på fleera dagar.

Förlåt mamma för det inte hanns med fika :( <3

Jobb i eftermiddag/kväll...

Idag har jag jävlar i det inte brytt mig om min kost. Damn...



It takes a moment to fall in love, But it takes a lifetime to get over it 




" - Sidney, från Australien!"

"- aahe, där bor bara en massa hillbillys!"

" - Hon har haft sin tampong i 15 timmar!"

" - Säg något kul... Jag kaan inget!!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0