what if

Tröttheten börjar väl ta ut sin rätt, förvirrad som jag kan vara ställde jag klockan fel en hel timme imorse, + att jag snoozade en halvtimme innan jag orkade lyfta på ögonlocken och verkligen uppfatta vad klockan var. Fick hoppa över frukosten och snabbt göra mig klar för jobb. Blev bara 29 minuter sen. Var ändå en ganska chill dag på jobbet så kändes bra.

Efteråt traskade jag och Tina in på Åhlens för att kika efter något snyggt att ha på oss på julfesten på lördag. Jag hittade endast en kjol men jag var inte nöjd med hur den satt på mig så blev inget köp. Får se om jag hinner med någon annan shopping, annars får jag rota i garderoben. Hade dock känts kul med något nytt.
Letade också efter en julklapp till mormor som hon sagt hon sett på Åhlens men hittade inte vad jag sökte. Så jakten får fortsätta någon annanstans.

Hämtade världens bästa lillebror på dagis och vi åkte och hämtade ut ett paket till mig och köpte lite tillbehör till tacosen jag lovat honom och mammi ikväll. Så, det blev tisdagstacomys i min lilla lägenhet.

Nu sitter jag och lyssnar på mysig musik och smälter maten. Modern jazz och discofever om en stund. Sista danstisdagen på terminen om jag har rätt för mig.
Är i valet och kvalet på om jag ska vara med på avslutningsshowen. Denna gången kommer vi ha EN stor show med rum för 2500 pers på malmö konserthus. Ändå lite coolt. Men finns det tid för sånt när man jobbar i butik och oftast ska vara på plats då andra är lediga?
Tveksamt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0