Merry Christmas

Hoppas att er dag har varit bra, önskar er en riktigt god jul, tackar för alla fina julklappar jag fått och önskar er en god fortsättning.

Igår fick jag inhandlat de sista inför dopparedagen, fikade med mormor och morfar och sedan hämtade jag lillebror på dagis. Vi julmös med pepparkakor, lussebullar och Dumbo. Hade köpt den bland annat till honom i julklapp och lät honom öppna den i förväg. Sedan blev det pizza hemma hos mammi och på kvällen gick jag hem till familjen Möller och spelade bingolottos uppesittarkväll. Blev en slapp och mysig kväll därhemma med massa glögg.

Idag började julaftonsfirandet på hemköp triangeln med julklapp, glögg och paradis choklad, allt som vår kära Tina hade fixat. Vi hade en riktigt trevlig stämning på jobbet och det kändes inte som en börda att jobba julafton. Efter jobb körde jag hem till familjen Johnsson där hela släkten var, och det var där julaftonen skulle firas.

Imorgon ska jag åter infinna mig på jobb 07.30.

Sov gott!


1 + 1 = 2

1 utan + eller - är fortfarande 1...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0