I just want you for my own, more than you could ever know...

Livet är för kort för att vakna upp ångerfull. Tyck om människor som behandlar dig bra. Glöm dem som inte gör det. Livet sätter alla på sin plats. Tänk att allt kommer och händer av en anledning. Om du får en andra chans, ta den!! Ingen har sagt att livet är enkelt, bara att det är värt mödan.....

Känner ni också vilka bra, peppande ord detta är?! :)


Jag är såå himla trött just nu, men dessutom är jag nöjd med en bra och lång dag avverkad :)
Steg upp tidigt för att gå till lillebrors dagis och titta på deras luciatåg :) Sötisar är dom. Efter dagis gick jag hem och åt frukost och tittade på luciatåget på tvn. Sen bar det av till jobb nr1 där vår söta chef hade dukat upp lussefika till oss :) Jag hade köpt med glitter till våra hår så att vi skulle känna luciastämningen ytterligare.
Efter halva dagen satte jag mig i bilen och körde mot jobb nr2 :) Har blivit mycket bättre stämning nu och jag är så himla glad för det.
Nu ikväll har jag tänt massa levande ljus och njutit några timmar av kvällen. Gjorde en super god ciabatta med serranoskinka, felinosalami, mozzarellaost och tomat :) YUM säger jag bara!

Sorry att jag inte uppdaterat er i helgen, har haft alldelles för mycket att göra :) Men helgen var LEDIG, dvs inget jobb, så jag har umgåtts massa med nära och kära. LOVE!!

Sista dagarna i bilder;



Hade en super mysig fredagskväll med Pillert. Vi bakade lussebullar och käkade pepparkakor med ädelost och drack glögg :) (ser ni handen på min tutte?!)









---------

Julfest med jobb på lördagen - Sundspärlan i Helsingborg













-----

Luciashow på Örs på söndagseftermiddagen och kvällsmys hos Tess :)




Ofta?!


Privatryttarna stod för årets bästa nummer!


Sveriges bästa voltigetjejer visade också upp sig såklart :)



Tess bjöd på gotte!



--------



Cool pepparkaksgubbe på luciafirandet imorse ( med trött storasyster
och en mamma som pratar när man tar bild)


Pepparkakskille



Lussefikat till morgonmötet :) ( De andra lussebullarna värmdes när jag tog bilden)


Nu ska jag ZzzZoova.....


Kommentarer
Postat av: Cindy

Vad mysigt med lussebullsbak :) Den 19e måste vi käka lussbullar och dricka glögg! :D <3 du måste vara riktigt i julstämning nu med allt julfirande. Snart är jag det också! :)

2010-12-14 @ 07:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0