Hälsa från ditt X

Jag har sushi cravings! Som fan! Måste stilla detta imorgon. Elr i övermorgon. Elr både och! Kan icke tröttna på denna mat.

Underbart att få ha mammaTina på jobb igen. Ikväll gjorde vi some nice shopping efter vi slutat. tihi ;)
Och innan jobb shoppade jag lite julklappar :) Börjar bli färdig nu... Mötte även upp Mandy i stan och drog med henne på en liten runda innan vi kastade i oss lite thailändskt innan jag skulle jobba.


Skäm bort nära och kära över jul, men glöm för gud skull inte bort att skämma bort dig själv också! :)

Nu ska jag äta lite lussebullar om dom tinat klart i ugnen. Sedan (elr undertiden) åker julklappspappret fram och jag ska packa paket. :)

Daniel Adams Ray spelas redan från spotify listan.

Gött mos!




Tina, jag och Aadrian från julfesten 11/12 - 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0