Cosycat

Jisses vad mina ben känns tunga och trötta. Idag är det ju DEN STORA festdagen, med stora bokstäver. Men, jag är hemma hos familjen Möller och äter gott, drickr gott och vilar mig. Jobbar hela julhelgen och imorgon är det åter dags att vara på jobb halv 8 så jag känner att det bästa är att stanna hemma. Skulle nog ändå somna efter några glas vin. Haha. Nej efter denna månaden får jag nog lugna mig lite. Känner att man måste leva sin ungdom lite också ;) Kommer bli deprimerad annars! Haha. Läänge sedan man körde en riktig röjarkväll... Men, fin lön i januari kanskäää....

Skit nice har det varit att jobba dessa dagarna. De flesta kunderna har helt annat bemötande än vanligt. Det är jul och det är mer fridfullt och glädje... Är dessutom extra roligt när man får jobba med bra arbetskamrater, och dessa har jag haft runt mig i dagarna.

Nu har fångarna på fortet börjat hör jag och jag ska hälla upp lite mer glögg och slänga mig på soffan. Detta året har jag verkligen insett hur gott det är med glögg. Men jag håller mig helst till lättglöggen!

Ha en hejdundarndes kväll ni partyfolks, jag är inte bitter, inte alls! ;(

Ni andra, njut av julen och alla dens godheter! Det är inte nytt år ännu på en vecka ;)

P U S S



Jag och Bertil igår på julafton

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Känner mig fruktansvärt ungdomlig idag! Sovit en timme, sitter på jobb, snart jobbat en timme, slutar iofs vid tolv, men fyfan vad hårt! VAD GÖR JAG HÄR!!! haha hörs sen bammis <3

2010-12-26 @ 08:49:26
URL: http://pernillamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0