cinderella

Det var en bakfull dag på jobbet igår, ett härligt gäng som tog oss igenom dagen tillsammans - riktiga krigare är vi ;) hahaha! Frukoststund och lussebulls-stund tillsammans. Sköna människor där är. Trivs verkligen.

Färden mot malmö höll 50 - 60 km i timmen på 110 vägen. Snöblandat som fan och halka.
Hämtade mandi och åkte hem till mig för söndagsmys med film och gotte. Blev sleepoverparty och imorse köpte vi bullar och käkade god frukost och chillade hela förmiddagen innan det var dags för mig att bege mig till jobb.

Efter jobb idag hade jag och Tina en spontanfika. Super mysigt och trevligt att ha tillbaks henne hos oss igen. Hon behövs utav så många anledningar. Vår lilla deli-mamma <3


Okej, nu får jag skärpa mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0