Take it to the limit

http://www.hyresgastforeningen.se/fraga_oss/pages/far-jag-hyra-ut-i-andra-hand.aspx

Kanske är jag inte helt åt skogen ändå?

Igår fikade jag hemma hos familjen Möller innan jag begav mig till jobb. Det var trevligt, att få vara social lite sådär på morgonkvisten på ett avslappnat vis. Är ju social på jobb också men på ett helt annat vis. 

Det finns hur många som helst i denna staden som INTE sköter sin hygien. Extremfall, ibland tror man verkligen att man ska spy rakt ut. Det luktar så illa. Men där är en som tar priset. Jag tror han ruttnar inneifrån eller något. Haha Tea, jag menar "levabröd" mannen. Bakom disk var det illa, fast man hade någon meters avstånd, men att sitta precis rakt framför honom, alltså man kipar efter andan. eller nej, man vill inte ens andas. Det är så hemskt. Riktigt hemskt! Jag får rysningar bara jag tänker på honom. Tänk att gå i samma kläder året runt och aldrig tvätta dom, eller sig själv. USCH! Det värsta är också att han alltid ska vara så långvarig, dra ut på allt, "kan du växla dessa kronorna till en tia" , "kan du ringa honom angående det" osv. MAJ GAD.

Idag var jag ute på en promenad innan jobb. Hade varit trevligt med sällskap, men jag gick i min egna lilla värld. Gick förbi ÖRS hagar och träffade en trevlig häst som jag aldrig sett förr som verkade lite sällskaplig. Jag saknar hästarna faktiskt. Hade varit kul att ta upp det intresset igen, men när och hur skulle det gå till...
Jag och moster har bokat att rida islandshästar den 14 augusti iaf :) Det ska bli väldigt roligt. Är min lediga helg så jag tog förgivet att jag skulle vara ledig när vi bokade, men upptäckte att jag var extrainsatt. Just idag faktiskt fick jag löst tiden. Det är ju bra cash men, det är inte allt.

Fick gjort en jätte fin ostkorg till mormor och morfar som dom ska ge bort i 80-års present imorgon :) Jag blev nöjd med den, hoppas dom med blir det. tihi.

Imorgon ska jag jobba 7.30 - 17.00 därefter ska vi ha lite after work :) Jag har inte varit vild sedan midsommar, bara lite halv-vild några FÅ gånger, så jag anar att jag kommer vara på topp imorgon. Haha så håll i er. Eller håll i mig. Jag ska faktiskt börja jobba kl. 11 på söndag. Och jobb ända till kl 20.15. MEN, I NEED SOME FUN, SO BRING IT ON!

Idag blir bilden på min älskade lillebror som jag saknar. Drömde om honom inatt. Önskar jag hade mer tid för honom. My sunshine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0