Söndag

Man kan iaf INTE gissa att jag drack rödvin igår.......
(Rödvinsläppar)

Mycket, mycket gott btw.

Lyxfrukost med mig själv, ostbullar och skagenröra. Och proviva -Mango. Awesooooooome!

Strax iväg till jobb... Money talks honey.

Gårkvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt. Vi skulle till 60-tals tältet på malmöfestivalen, men till en början hade vi för trevligt hemma för att ge oss iväg, sen missade vi x antal bussar och vissa bussar verkade hoppa över vår hållplats, så det blev lite partypoop... Hamnade ist på en fest på almgården.

Tandborstning och sedan tar vi tag i denna dagen med, som jag tillägnar HK...

Matlådor önskas!

Puss





Annette, inga hemska bilder och videoklipp på fejjan när jag kommer hem, TACK :)




Kommentarer
Postat av: tomten

Ett enda ord o det såra mer än 1000000 gånger..jag har alltid försökt BEHANDLA DIG MED RESPEKT...MEN DET DU SA IGÅR...DET SVED...INOMBORDS....MEN NU VET JAG VAD DU TYCKER EGENTLIGEN...FINT...

2010-08-23 @ 02:32:39
Postat av: sally

Jag vet vem du är tomten. Och jag har dåligt samvete för att jag sa så. Förlåt, det var inte alls snällt!

2010-08-23 @ 09:28:35
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: annette

Vem e tomten?

2010-08-23 @ 17:34:14
Postat av: Gudmor Eva

Sks matlådorna vara tomma, så har jag massor i skåpet hihihi.Kramisar på dej du är det sötaste jag vet.

2010-08-24 @ 19:56:37
Postat av: sally

hihi nej jag vill ju helst ha innehåll i dom :) Tack fina duuuuu

2010-08-26 @ 07:42:35
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: tomten

tomten förlåter dig helt...för han har ett gott o fint hjärta....som du!! kram

2010-09-06 @ 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0