Just a small town girl

Ibland känner man sig som den mest ensammaste som finns. Lite bortglömd.
Men innan dess var allt bra.

Jobbat med bra arbteskamrater och sedan tog jag mig bort till friskis och körde ett jympapass :)

Fan vad roligt liv jag har!!!!!


Addicted to this song at this moment

Varför ska det inte gå min väg? Varför har jag motvind?

Ska nog sätta igång Sex and the city 2 som Sonja glömde här i måndags. Går ej att se via dvd:n, får kolla genom datorn. Ni vet, info bara för att fylla ut raderna, eller något.


HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Manuscript

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-01-24 @ 08:16:06
URL: http://manuscript.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0