It´s too late to excuse

sorry. mest jobb jobb jobb... Sen försöker jag hinna med mitt övriga liv däremellan.

Idag har vi varit i Helsingborgs fågeldjurpark, käkat middag med mammi och sedan dansat zumba och därefter lite salsa.

I lördags var vi på bakken, blev verkligen en heldag och vi hade skoj!
Nu planerar jag götet och liseberg 28 - 29 augusti. Är någon intresserad av att följa med?

I söndags tog jag mig till gymmet efter ännu ca 3 veckors uppehåll. Som sagt, det finns ingen tid och ork för tillfället, och det märks verkligen att jag tappat. :( Måste försöka komma på fötter igen.

Kvällen bjöd på fika med vänner och måndagen häng med Sonk <3 innan jobb..

Har bytat till mig ett dagpass imorgon (yes!) eftersom jag ska jobba extra på fredag - min egentliga lediga dag. Vad jag ville ha sagt med detta är att jag tänkte krypa ner i sängen. Men innan dess hinner jag med några bilder.

Jag måste fiiiixaaa!!!!!!!!!

Puss


På tåget påväg till bakken


hästar o vagnar


En stark irish coffee avslutade buffén


Gustav äter mandarin


Gunilla


Gustav och mamma kör radiobilarna


Jag och Jessica på bakken


Flum rider



splaaash



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0