It ain´t no big thing

Om man är nöjd med något bryr man sig inte om att förändra, det är när man är missnöjd med något man vill att förändring ska ske.

Jag har träningsvärk i mina armar. Mjaaauu

Jag vet inte vad jag tänkte. Skulle allt bli bra sen eller?

Jag fick ett nummer idag, kanske borde jag faktiskt testa. Till bättre eller sämre, det vet man ju inte förren man prövat. Ibland ska man våga ta chanser. Det kan ju bli bra.

Idag är verkligen en sån "typisk" dag. Jag har ansträngt mig och skippat alla kolhydraterna till alla mål förutom frukosten då jag åt fil och flingorblandning. Ikväll på jobb fick jag ett sådant extremt panik fall och kunde inte kontrollera stegen bort mot godispåsen och trycka munnen full tills jag svalt och sockret kommit ut i blodet och höjt mitt blodsocker, DÅ när suget stillats och jag kunde tänka normalt igen var första tanken - FAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte ju :(

Ögonen svider. Tvätta av sminket och sen bums i säng.
Det är ju en dag imorgn också har jag hört.

Puss till min familj och mina nära. Jag älskar er


Kommentarer
Postat av: annette

Så känner man ibland älskar dig med Min Lilla Stumpa

2010-08-12 @ 07:52:43
Postat av: sally

Pusss maammii

2010-08-12 @ 08:57:36
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0