Hög standard

Idag har jag och moster Carina varit och ridit islandshästar i Brönnestad. Verkligen såå super mysigt. Och vi hade tur för vi klarade oss undan regnet. Jätte fin natur var där, skogar, sjö, och grusvägar. Oooh jag känner hur jag saknar my horses. Hästarna var så snälla och duktiga. Vi fick töltat mycket och riktigt och även flyga fram i galopp längst skogsstigarna. Det kommer bilder från ritten senare, är inte hemma nu och har inte laddat in bilderna på datorn än.

Nu är jag hemma hos annette och johan och vi håller på att laga middag. Blir fläskkarré med hasselbackspotatis och jensens favoritsås :)
Öl och vin och massa flööt :)
Det är lördag!!



Annette och jag när jag fyllde 19 år....
Titta så snygga vi va!!!

Kommentarer
Postat av: annette

kul med hästarna o godmiddag med

2010-08-15 @ 07:53:11
Postat av: Cindy

Visst var där fint! Får göra om turen nästa sommar!

2010-08-16 @ 11:41:39
Postat av: sally

Jaa verkligen :) underbart mysigt!

2010-08-16 @ 14:01:36
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0