We are playing the same game...

Vet inte vad klockan kan ha varit när jag vinglade in genom dörren imorse, tippar på strax efter 5.. så förmiddagen gick åt att sova ruset av sig. Eftermiddagen gick åt att jobba. Kvällen spenderades med mat och mys hos Knilla!

Idag fick jag en verkligen värmande kommentar av en kund som jag tänkte försöka skriva ner...
" Idag var första gången någonsin som jag inte tyckte att det var jobbigt att stå i kö.. Att se dig vara så trevlig mot alla, oavsett vem det är, är så himla kul. Även om kön var lång och jag såg att ni öppnade en ny kassa så kände jag, nej, det gör inget att jag får stå här. Jag vill bli hjälpt av detta biträdet."

Jag blev glad glad glad! :)



Hemma hos Knilla ikväll :)



Kommentarer
Postat av: ann

Serviceminded

2010-04-19 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0