I promise to kiss back

Mentalt helt opepp på dagens träning, fysiskt trött i benen.. Nää idag skippa jag faktiskt träningen helt och hållet. Ingen bra kombo att man inte ätit super bra mat under veckan heller, men jag kommer ju ändå inte hinna till beach 2010 så ;P skämt o sido, jag åkte till entré och unnade mig lite shopping. Fick bytat två födelsedagspresenter som var i fel storlek, och hittade dessutom 2 kjolar och 1 linne utöver det :) Min garderob behöver rustas upp så jag tyckte att jag kunde vara värd det :) Hade först med mig mammi och lillebror som skulle vidare till hörby för valborg och födelsedagsfirande, och därefter kom sötaste systern och fick sällskapa mig <3  
Nu sitter jag hemma hos Annette och Johan som drog iväg för att köpa den flytande födan inför kvällen... Själv står man planlös och så lär det nog förbli. Jobb hela dagen imorgon, kan tillomed gå in och jobba extra under morgonen och tjäna extra pengar, 100 % för röd dag förstår ni..

Baby no worries, I promise to kiss back




Jag och syster i Libanon typ -06?

Kommentarer
Postat av: Samooo :)

Neeej siisss, det var tvåtusenfem!

2010-05-07 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0