Just do it, with love

Underbara helg. Jag älskar långledighet, det är man fan värd ibland :)
Igår drog jag med Annette och Johan till ikea. Fick äntligen köpt min byrå och min älskade spegel! Projekt att få hem det i min lilla bil men det är tur att jag har Annette och Johan som hjälper mig fixa och trixa :) 
Till sent igårkväll satt JAG och ANNETTE och skruvade ihop den här förbaskade byrån, men nu står den där fint ihopsatt och vi ska vara stolta att vi fan klarade det själv (eller med johan som läste bruksanvisningen) ! Taaack Aniidididii!
Igår blev det också den första grillningen för 2010. MmmMMm vad gott det var! Efter denna helgen måste jag nog köra en månads diet, haha! Den har varit fylld av god mat och dryck och massa onyttigheter.

Nu borde jag verkligen ta ett tag i min lägenhet... Jag har inte diskat och städat undan sedan festen i fredags, har inte riktigt funnits tid till det. Hehe. Joo jag har kastat alla gamla ölburkar etc, men disken och dammsugningen återstår ju... Haha Maria blev helt förskräckt igår när jag sa att jag inte städat än, hon bara " Faan vad det måste lukta äckligt med alla ölburkar och sånt." Men chill, SÅ äcklig är jag faktiskt inte ;)

Så, nu efter måndagsfikan med mormor och morfar är jag nog redo....



Skruva...


kämpar på...



Sista lådan!


Kommentarer
Postat av: annette

jaså den blev vit troddedu skulleha en svart

2010-04-27 @ 05:44:30
Postat av: sally

nix, vit lack is the shit :)

2010-04-27 @ 09:26:10
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHA Sally, du fick jag en skymt av din lägenhet! kommer upp en dag nu när du städat!! HAHA! Kram

2010-04-28 @ 21:50:18
URL: http://mostlymajsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0