In my head, I see you all over me

Jag trånar lite.. eller mycket :)

Idag köpte en kund en sverigelott till mig. Jag var lite förvånad. Min kära kollega i kassan mitt emot ringer till min telefon och säger " Fråga om du inte kan få ett par nya bröst också!" Kan man annat än att bli generad när kunden framför mig är en av läkarna som jobbar på kliniken i Limnhamn. Ha! Men jag vann 50:- på lotten :)

Blev en runda i gymmet efter jobb. Bra Sally.

Amsterdam är nu flyttat till 20 - 23 maj. Skit bra för mig för det är min lediga helg så slipper klydda en massa. :) Kom igen nu peeps! Have some fun :) Vi lämnar vardagen hemma för ett tag. Samla ihop er och häng med!

Du är fin fin fin






Kommentarer
Postat av: ann

Han kanske behöver nya kunder och vet att de som jobbar på hemköp inte tjänar så bra så det behöver en vinst om de skall ha råd, ha ha ha. Det var väl inte den där läkaren som våldtog sina patienter när de var nersövda, lästa att han avtjänat sitt straff och är numera en fri man. Om vi bortser från det jag skrivit innan så var det en fin gest av en kund tycker jag. Han tyckte nog du är värd nåt annat

2010-04-18 @ 08:35:16
Postat av: sally

Nej det var inte han som våldtog, men de jobbade tydligen på samma klinik. Haha men alltså jag har ingen koll, om det inte hade varit för att min kollega berättade för mig, men hon poängterade att det inte var HAN som hade våldtagit.

2010-04-18 @ 12:11:12
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: ann

Ha ha ha, men lite kul var det tyckte jag. Jag tror att han ville försöka unna dig nåt annat än att sitta i kassan på Hemköp. Skulle skriva det i förra kommentaren men Minnea hade visst suddat bort en del, ha ha ha. nedrans unge

2010-04-18 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0