Lollipop luxury

Då är tvätten avklarad, gick förvånadsvärt fort idag. Nu borde jag diska och bädda rent i sängen, helst städa lite också, men jag fastnade på nätet - som vanligt. Hittade några klänningar som jag är sugen på att beställa. Men sen är det ju det här med att beställa också... Man vet inte hur kvalitén är, man vet inte hur det sitter, och man orkar nästan aldrig skicka tillbaks och klydda. Egt är det mycket bättre att gå ut på stan och shoppa. Man brukar bli mer nöjd då... Men när ska man göra det egt?

Nu är jag hungrig, dax att rota fram något som kan stilla hungern.

Verkar dessutom som att jag får hoppa över träningen idag :(

Jobb iquell...

Kiss me, love me, feel me, thrill me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0