Lev livet, det går inte i repris.

Stora samtalet för kvällen ; Amsterdam!
Förra året drog vi ner ett gäng till prag och lekte av oss. Hade verkligen skit kul. Minnen för livet, eller inte, eller jo. Bra var det iaf. Redan på hemresan pratade vi om nästa destination - Amsterdam. Hösten var planen med den passerade... Nu borde det ju vara dags igen? Hur häftigt hade det inte varit att åka till Amsterdam liksom? Så nu tänkte vi höra hur många som är på. Tveka inte, finns intresse så hör av er. Vi planerar att komma undan så billigt som möjligt. Sojj är med och hon är expert på att hitta billiga resor. Torsdag - Söndag antingen vecka 19 eller 20.
Så Monja, jag hoppas jag får beviljad semester!!!! Annars kanske någon ställer upp och bytar helg med mig ;)  (Tina)

Idag har varit en ganska så perfekt dag om man vågar säga så, utan att få äta upp det snarast.
Jobbade några timmar, och trivs man på sitt jobb är det ingen uppoffring en dag som denna :) Därefter träffade jag Sojj och fick med henne till aerobicpasset på friskis. Tihi, det var kul. Avslutade med en liten stund på löpbandet, där var hon grym iaf. Jag nådde inte riktigt det resultatet jag ville men 2,5 km och - 200 kcal är väl ändå godkänt efter aerobicen?
Cyklade hem lagade käk och duschade och sen kom mina brudar hit och det blev en massa chitchatter. 
Alltså har jag hunnit med allt jag vill hinna med på en dag :)

Du är så jävla söt!

Pragbilder:


Frukost på parkering påväg till destinationen



Ladda upp med öl



Stadsvandring då världens regn bröt ut, aldrig varit med om något liknande. Fick bli café och försöka torka över en öl.



Förfest på vårt hostel



En favvo bild, jag och Sonja var på egen stadsvandring. Det var en underbar eftermiddag, som innehöll många mojitos :)

Nu är ni allt sugna på Amsterdam va? :D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

var det inte igårkväll som du och jag pratade ?! haha då jobbade du ju sent... hmm <3

2010-04-15 @ 10:08:44
URL: http://pernillamansson.blogg.se/
Postat av: sally

jag tror inte jag fattar... :S

2010-04-15 @ 10:13:45
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0