I know you think I´m a good girl

Duktig bil! Igår var det dags för besiktning av bil, min första, och jag fick ett blankt papper :) Vilken pärla. 1 maj har den varit min i 1 år :) shit vad tiden går fort...

Gick en snabb runda i stan, faktiskt inte alls kul. Jag hittade inget märkvärdigt och jag blev allmänt opepp. Var tillomed så opepp att jag hoppade över träningen efter jobb igårkväll. Jag var inte speciellt trött, men jag hade helt enkelt ingen lust. Köpte istället en croissant, en sallad och lite mörk choklad och cyklade hem och pladdrade i telefon. Inte heller illa.

Nåja, ny dag, nya tag. Idag står jobb och dans på schemat. Solen lyser och jag hoppas på en bra dag.
5 dagar till födelsedag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0