Don´t be afraid to touch

Jag må vara elak, men det känns så mycket bättre att gå till jobbet (sin egentliga lediga lördag) när solen har gömt sig. När jag tittar ut i naturen fylls jag ändå med spänning, något mysigt, lockande. Meen.. som sagt, idag blir det jobb för hela slanten, 9 - 18. Cash is king har jag hört. Hoppas på att man någon gång ska få glädjas med det :)

Igår var jag ledig men jag vetifan vart den dagen tog vägen. Jag sov inte ens länge, eftersom morgonpigga (elr ska jag säga kvällströtta) människor får för sig att ringa innan jag ens sovit mina 8 h... Blöö. Men det var av ett gott skäl. Jag är glad att du finns <3
Blev spinning kl 12, därefter hämtade jag datorexperten som fick vårda min dator :) Jag trodde verkligen att den fått virus. Så verkade inte läget vara men den mådde inte heller bra så nu hoppas jag att den är pigg och glad ett tag framöver :)

VAD TROR NI HÄNDE NU??? SOLEN!! Den tittade fram... givetvis... Skit samma, detta ska bli en bra dag ändå :)

Idag fyller världens bästa Tä år, så jag passar på att gratta henne här ifall hon kikar in :) Grattis fina Theodora!

Gårkvällen erbjöd iaf kvällsmys.. Köpte med mat och vin och drog hem till Annette och Johan. Njöt först av kvällssolen och ett glas vitt på deras balkong, därefter blev det någon form av egenkomponerat thailänskt. (Ann du gör det bättre)

Whoops, klockan tickar, här kan man inte sitta i morgonrock hela dagen.

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: ann

Ja det har varit attans kallt och blåsigt idag. Så du har inte missat nåt fint väder i alla fall

2010-04-10 @ 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0