Annandag påsk

Jadå.. då var tvätten också avklarad. Känner mig sjukt trött i kroppen utan att jag egt inte gjort så värst mycket idag.
Den lilla filuren väckte mig vid kvart i 8, " Sally, jag är vaken nu." Haha vilken sötnöt. Själv somnade jag väl inte förren vid 1 tiden så jag hade gärna sovit några timmar till, men det är även guldvärt att få öppna ögonen och se hans glada ansikte.
Blev frukost med mammi och sedan har vi umgåtts med mormor och morfar lite.

Ska snart ta mig i kragen och köra iväg till friskis, blir nog en lugnare form av motion idag. Huvudsaken att man får röra lite på sig.

Jobb ikväll...


All the crazy shit I did tonight,
Those would be the best memories,
I just wanna let it go for the night,
That would be the best therapy for me.


Kommentarer
Postat av: ann

Låter som du haft en trevlig dag. Kram

2010-04-05 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0