Längtar till julen

Jag gillar inte alls verifieringen man måste göra när man ska kommentera bloggar. så jävla bull alltså!

Igår var jag med Ann och Annette på en liten shoppingrunda på Ekohallen :) Guuuud vad mycket man vill handla! Det tar aldrig slut. Och inte nog med det så har de plockat fram sina julsaker och ni vet, jag älskar ju julen. Tomtar, snögubbar, ljusstakar, glitter, julgranskulor och massa myyyys. Men julsakerna får jag inhandla nästa månad - nästa lön.
Jag gillar att umgås med familjen Möller. Både mor och dotter har ett sådant lugn i sig som jag känner mig trygg i. Jag har också vuxit upp med dom som andra familj så är kanske därför jag trivs så himla bra.

Igår fick jag ringt några viktiga samtal. Idag måste jag fortsätta innan jag ska börja jobba.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: ann

Det är trevligt att umgås med dig också Sally. Kram ann

2009-10-27 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0