It's a good thing tears never show in the pouring rain

Sätter mig i bilen. Droppen rinner över bägaren. JAG PALLAR FAN INTE MER! Hela tiden är det något. Alla små saker blir som ett stort jävla hål. Jag vet att jag precis startat mitt egna liv och det hela tiden är massa småsaker som man inte tänkt på innan men va fan.

Det bästa som finns just nu är alla bra människor jag har runt mig. Mamma, jag älskar dig och uppskattar all din hjälp - även om jag är jävligt bra på att skälla också. Förlåt, jag vet bara inte vad jag ska ta mig till i situationer som tär på mig.

Samtalade med en person idag som lite av en förebild för mig. Bara att just hon frågade hur läget var fick mig att bli så glad.

It´s a good thing tears never show in the pouring rain....



Kommentarer
Postat av: Paaka

Krama om

2009-10-26 @ 07:35:30
Postat av: Elika

Jaså!! Har du skaffat en cabriolet ;)

Kramis gumman.

2009-10-26 @ 08:21:17
Postat av: ann

Usch ja Sally. Så är det att bli vuxen på riktigt. Men det är bara nu i början som allt känns hårt. Det blir bättre dag för dag jag lovar dig. Vi har alla varit där eller kommer att vara där så du är definitivt inte ensam. Det är ett steg i uvecklingen av dig som människa. Ta en dag i taget och var inte rädd för att be om hjälp eller fråga. Ingen begär att du skall kunna och tänka på allt.

Var rädd om dig. Troligtvis ses vi om ett par timmar för jag tänker hänga med dig och Nettan i eftermiddag. Bamsekramar från Ann.

2009-10-26 @ 08:41:48
URL: http://annstankar.blogg.se/
Postat av: Sally

Taack Ann!!!! <3

2009-10-26 @ 09:13:53
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Sally. Jag hittade hit från Ann. Kul att du flyttat hemifrån! Önskar dej all lycka med den nya lägenheten och hoppas du får roligt med allt ditt pill som det innebär att inreda den! Det är så roligt!



Med en stor tös följer stort ansvar!



Puss på dej

//Maria

2009-10-26 @ 19:19:04
URL: http://mostlymajsan.blogspot.com
Postat av: Sally

Hej Maria. Tack så mycket! Hörde att ni med flyttat så lycka till ni med :)Ni är välkomna hit när ni vill :)

2009-10-27 @ 10:49:12
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0