I´m frozen

Baby you know that you control me, you got your love all over me.
You know you got me feeling like aaawwwww.
Frozen, I'm frozen, I'm Frozen, I'm Frozen.
Baby you know that I'm stuck on your love.
Frozen, I'm Frozen, I'm Frozen, I'm Frozen(Got you on ice)
I'm so in love Baby I'm Frozen.

Tami Chynn ft Akon - Frozen. Låttips som fan.

Haft en full proppad morgon. Och då syftar jag på hur magen känns nu.

Mammi ringde och väckte mig halv 8. Vi skulle på frukost hos Angelica. Var uppe om Annette och lämnade borren och vattenpasset också. Får inte jag sova ska ingen annan få göra det heller! Men när vi väl kommer til Elika så blir det ingen frukost förren EFTER mamma varit hos tandläkaren. (elika skulle passa lillebror undertiden) nehee.. Men jag var hungrig så tog en bulle ändå. Sen körde jag mamma till tandläkaren som ligger precis vid mitt jobb. Gick in och tjattrade lite med mina lövli arbetskamrater och passade på och handla litta - lön idag ju! Fick kommentaren "har du råd att handla på Hemköp nu när du bor själv?" hahaha! sååå dyra är vi faktiskt INTE!!! Kvalité är kvalité. (måste prata bra för sitt jobb ju)
Blev sedan ett par clementiner och pepparkakor i lunchrummet medans jag väntade vidare på mammi.

Väl hemma hos Angelica igen blev det bullfrukost - MUMS!!
En stor skål glass till efterrätt sådär en fredagsmorgon, man måste lyxa till det!

Nu sitter jag alltså hemma, med en fullproppad mage och sjunger - Got you on ice!

Ska försöka mig på att bygga ihop mitt nyinköpta datorbord....hmm...

Ikväll blirrä fäääzt.


Kisskiss

Kommentarer
Postat av: Elika

Frulle hos mej e mums...alltid och skärskilt med detta sällskap som satt vid mitt köksbord,kan det bli bättre =)

2009-10-26 @ 08:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0