Förvirrad

Hela veckan har jag typ legat en dag före... I tisdags trodde jag att det var onsdag, i torsdags trodde jag det var fredag (min sista jobbe dag på denna veckan, kanske därför), igår visste jag att det var fredag, men jag trodde ändå att det var den 31a oktober. När Janni sa "Alltså barn har gått och ringt bus elr godis på mina föräldrars dörr idag, är inte det en dag för tidigt?" Så svarade jag " Neej den riktiga Halloween är idag, i USA, men vi har inte vår Alla helgonadag förren den 1a." Jag var stensäker på att det var den 31a då.
Samma som när jag skrev "imorgon fyller min mormor 65." Det gör hon ju inte alls! Hon fyller år den 1 november. Men jag var ju helt säker på att det var den 1 idag.
Så, jag tar tillbaks det.
Men nu kan jag skriva - imorgon fyller min mormor 65 år. För imorgon är det den 1 november!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline, Sofia och Julia

Fin blogg! :)

2009-10-31 @ 09:22:56
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: ann

Såja Sally. Nu har jag gjort som du sagt åt mig att göra. Visst är jag duktig som lyder. Trotsåldrar testar verkligen tålamodet på en. Men det tålamodet jag har idag önskar jag att jag hade när mina egna var små. Men visst blir jag arg på Minnea också. Det måste jag för Vevves och Klas skull för annars kommer dom att få ett helv... Fast jag har inga problem med att visa Minnea att jag är arg men det är lättare på nåt vis när det liksom är planerat. Inte som när man känner frustationen riva och slita i kroppen på en. Kram Till både dig och Gustav.

2009-10-31 @ 11:06:42
URL: http://annstankar.blogg.se/
Postat av: Elika

Om du trots allt inte får nog av trotsiga barn,jag har två stycken och båda gillar dej..lala=)

2009-10-31 @ 11:57:59
Postat av: Sally

hihi kul att man är omtyckt av någon iaf ;)

2009-11-01 @ 14:17:36
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: mamma

det vet du väl hur mycket din lillebror älskar dig o jag med :)

2009-11-01 @ 18:08:01
Postat av: Sally

jag älskar er med!

2009-11-01 @ 23:48:39
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0