Mer vin tack

Körde ett svettigt medel puls pass - helt underbart! och svettigt. Som jag nämnde så är inte kondisen vad den en gång var. Man tappar den fort.

Mormor,morfar och lillebror hämtade mig och vi hade några timmar ihop.
 
Hem och chillidilla lääänge. I needed it!

Nu har Anna precis lämnat efter ha lagat mat och druckit ett glas vin with moi. Annette och Johan kommer hit och fortsätter där Anna slutade, dvs MER VIN. Fast oops.. är bara botten kvar på flaskan nu. Men, det ligger ju en Malibu i kylen också.. tihi. Får spara resten av vinet till moster Carina som är påväg hit med Bertil. De ville komma in om kolla hur jag har det.

Dags att klä sig.

Now I´m that bitch, you were to fly then so fly away now...



Kommentarer
Postat av: Sally

jag stava fel. jag vet att det stavas with

2009-10-31 @ 19:39:50
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Elika

Är det de skorna du har på dej på friskis, då förstår jag vf du bara orkar att jogga i 7 min...LOL

2009-10-31 @ 22:34:48
Postat av: ann

Och du som trodde att du skulle få sitta där i din lägenhet i ensamhet :-). Ha en skön söndag. Kram ann.

2009-11-01 @ 08:28:51
URL: http://annstankar.blogg.se/
Postat av: Sally

hehe men det är ju nu i början :) hoppas att det håller i sig!

haha Angelica, om jag skyller på dom skorna, tycker du bättre om mig då? :)

2009-11-01 @ 14:15:37
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Elika

Jag tycker alltid om dej,oavsett skor =)

2009-11-02 @ 08:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0