I was thinking we could fall in love

Jag är en sån som hatar att göra folk besvikna. Jag vill oftast vara alla till lags. Alla ska vara glada och nöjda. Då mår jag bäst. Vet ni hur man själv blir av det? Eftersom det typ aldrig funkar. Vad är det dom säger, "man måste tänka på sig själv för det är ingen annan som gör det". Vill ju åka till Borås i helgen. Men efter massa meck sitter jag ändå här.. Meen meen.. Det är kanske lika bra. Jag är ledig denna helgen, jag ska bara ta det lugnt, ingen stress och ingen press. Bara göra vad som faller mig in, umgåss med dom jag tycker om, kanske pula lite i min lägenhet så jag kommer iordning. INTE STRESSA! Efter denna helvetesveckan med massa känslobackar stup i kvarten kan det nog behövas.

Idag har jag haft en soft dag. Varit och hälsat på min älskade mormor och morfar som gick i pension idag. Dom fick en flaska mousserande, ett fint symboliskt ljus (med vanilj-doft) och vars ett fint kort. Bara så ni vet, dom är så himla bra!

Varit och handlat med mammi och lillebror, och jag kan ju säga det att min bror är verkligen i trotsåldern. Jag älskar honom mest men alltså i dom stunderna vill jag bara vända på klacken och gå ifrån honom. haha jävla unge! :)

Blev en liten friskisrunda med Janni också. Gick på bandet, joggade några minuter också men kondisen är inte vad den en gång var. Nuförtiden går man ju runt och ser gravid ut?!

Tacos at mothers place <3 och sedan idol at my place. Godis och LUSSEKATTER! Jag kunde inte motstå. Julen närmar sig :) tyckte det var synd att Erika åkte ut. Hon är duktig.  

Allright, nighty nighty får jag väl säga nu. Imorgon ringer klockan hyffsat tidigt. Blir ett medel-puls pass (det bästa på veckan) sedan ska jag passa lillebror. Vi ska nog åka med mormor och morfar runt på olika gravar och tända ljus och sätta blommor. Det tycker jag är en fin gest. Dessutom fyller min älskade mormor 65 år imorgon.

Sleep tight, I hope I will



bild från julen -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0